Business Mastermind - 2020


16 săptămâni pentru a-ți reinventa business-ul din temelii

În ce direcție să o apuc? Să dau afară din oameni și să restrâng afacerea?

Să-mi reeșalonez ratele la bancă? 

Unde să mai găsesc clienți când toată lumea se închide în casă? Ce vor vrea să cumpere oamenii după terminarea crizei generate de coronavirus? Cum să fac și eu vânzări online? 


Aceste întrebări și multe altele sunt în mintea multor antreprenori în aceste momente. Pentru răspunsuri și decizii corecte ai nevoie de liniște și înțelegere corectă a realității.


Nevoia acestui program a apărut din zecile de telefoane și mesaje ale antreprenorilor din ultimele săptămâni, legate de gestionarea situației de criză medicală și mai apoi de criza financiară care tocmai a început.


Facem acest program cu maxim 12 persoane, din care 2 locuri sunt burse gratuite pentru afaceri bune care nu-și pot permite acum să achite taxa de participare.


Te rog gândește-te la acest program ca și la o extraordinară oportunitate de a te reinventa ca antreprenor, ca manager și mânuitor de bani. 


Douăsprezece minți vor gândi întotdeauna mai bine decât una și un mentor bun te va opri de la greșeli majore cu costuri ireparabile. !!!


Acesta NU ESTE UN CURS DE ANTREPRENORIAT ci un grup de lucru în care vei lucra ”pe cord deschis” pentru reinventarea și repoziționarea sănătoasă a afacerii tale.

INVESTIȚIA TA ÎN MASTERMIND

16 Săptămâni - începând cu 8 aprilie, ora 11:30

PLATA LUNARĂ (x 4 luni)

Pret normal 576 euro/luna

EURO
238
lunAR 
  • 16 întâlniri săptămânale
  • Întâlnire online tot grupul 1,5 ore/săptămână, întâlnire de grup de lucru 1,5 ore pe săptămână, planul de lucru
  • 1 sedință individuală de coaching la fiecare lună (30 min) – valoare 400 euro/program
  • Acces 12 Webinarii BT Club
  • Audiobook Vânzări
  • Cel mai evoluat sistem de angajare și evaluare a angajaților
PLATA INTEGRALĂ

Pret normal 1778 euro

EURO
879
  • 16 întâlniri săptămânale
  • Întâlnire online tot grupul 1,5 ore/săptămână, întâlnire de grup de lucru 1,5 ore pe săptămână, planul de lucru
  • 1 sedință individuală de coaching la fiecare lună (30 min) – valoare 400 euro/program
  • Acces 12 Webinarii BT Club
  • Audiobook Vânzări
  • Cel mai evoluat sistem de angajare și evaluare a angajaților

Mastermindul va fi parcurs în 16 săptămâni
Începem în 8 aprilie, ora 11:30

S1

Macroeconomie si locul afacerii tale

Cum te influențează trendurile globale și cele naționale atunci când ai o afacere locală sau națională. Politicile fiscale și monetare pot avea un impact considerabil în afacerea ta și trebuie să le înțelegi influența.


De asemenea circulația mărfurilor și accesul la sisteme moderne de logistică și comunicații pot avea o relevanță foarte mare în avantajul tău competitiv.

S2

Reinventarea Modelului de business

De cele mai multe ori antreprenorii pornesc afacerile bazându-se pe o nevoie percepută sau anticipată a pieței, a consumatorilor.


Ce model de transformare în bani a acestor nevoi ar trebui să aplici și care vor fi modalitățile prin care ajungi să acaparezi un segment relevant de piață depinde de modelul de business ales.

S3

P&L si profitul.

Să trecem la calcule. Scopul unei afaceri este să producă profit, mai mare sau mai mic, în funcție de industrie. Măcar pe hârtie afacerea ta trebuie să arate bine.


Te va ține motivat, atât pe tine cât și pe partenerii tăi, finanțatori, clienți și angajați. 


Pentru asta trebuie să ai în minte și pe hârtie calcule foarte clare.

S4

Costurile variabile.

Din structura unui P&L corect vei înțelege că una din pârghiile cele mai importante pentru dezvoltarea profitabilă a afacerii tale sunt costurile variabile, cele legate în mod direct de producția și vânzarea produselor sau serviciilor tale.


Înțelegerea corectă a modului în care acestea sunt construite și legăturile lor te pot propulsa, sau dimpotrivă, împiedica să construiești un business profitabil.

S5

Costuri fixe

Se spune că în perioadele dificile pe care le parcurg afacerile costurile fixe sunt cele care te îngroapă. Acestea se pot optimiza sau transforma în costuri variabile așa încât chiar dacă temporar se reduc vânzările afacerea să supraviețuiască.


Dacă înțelegem și aplicăm mecanismele de control al costurilor fixe vom trece mai ușor peste perioadele mai dificile.

S6

Întâi profitul

Acest concept reprezintă o privire foarte pragmatică asupra motivației reale de a face business. Atât timp cât afacerile sunt orientate spre profit scopul lor este să genereze profit atât contabil cât și în realitate.


Cum să ieși din cursa în care profitul lunar este continuu reinvestit în business și ultimul plătit este acționarul? O structură simplă de conturi și acțiuni periodice îți vor oferi o imagine foarte realistă asupra afacerii tale.

S7

Preturi și politica comercială.

Unul din cele mai importante elemente de care depinde succesul sau eșecul afacerii tale îl constituie politica de prețuri și cea comercială. Dacă prima se referă la CÂT, a doua se referă la CUM plătesc și CÂND plătesc clienții tăi. Toate acestea trebuie foarte bine controlate mai ales în perioadele de criză financiară care se văd la orizont.

S8

Modulul 8 - Gestionarea stocurilor

Stocurile înseamnă bani. De cele mai multe ori bani blocați care nu sunt în circuitul financiar și deci nu produc valoare adăugată. Evident că ar fi ideal să ne descurcăm cu stocuri zero, după sistemul japonez ”just in time” dar de multe ori asta nu este posibil. Cum păstrezi cel mai bun echilibru între stocuri și nevoile clienților este de multe ori o adevărată artă.

S9

Modulul 9 - Creditarea afacerii

Pentru a susține redimensionarea afacerii și creșterea ei sănătoasă avem nevoie de resurse financiare. Acestea au de obicei trei surse principale – banii antreprenorilor, ai investitorilor sau împrumuturile. Cum putem lucra eficient cu aceste resurse fără să blocăm afacerea?

S10

Cashflow-ul, sângele afacerii.

Fluxurile financiare sunt cele care țin afacerea în picioare. Dacă nu avem instrumente pentru a gestiona corect fluxurile de bani sunt șanse reale să intrăm în incapacitate de plată și apoi în faliment.

S11

Tabloul de bord

Antreprenorul trebui să vadă exact statusul celor mai importanți indicatori ai afacerii în timp real. Din păcate de foarte multe ori ne uităm doar la trecut prin lentilele contabilității și aflăm date reale doar când nu mai putem lua nici o decizie pe baza lor.


La fel ca și în cazul unui autovehicul ai nevoie de un tablou de bord care să-ți arate parametrii de funcționare și de rulare ai mașinii.

S12

Impozite și taxe.

Americanii spun că singurele lucruri certe sunt impozitele și moartea. Pentru afacerea ta, modul în care privești impozitele și mai ales cum le plătești îți impactează profitul, cashflow-ul și evident relațiile cu creditorii și furnizorii. Controlul și optimizarea impozitelor sunt cerințe critice pentru un antreprenor de succes.

S13

Procesul de vânzare

Nu există firmă fără clienți. Indiferent cât de superbă idee de afacere ai avea, fără să fie susținută de clienți afacerea va muri mai devreme sau mai târziu. Cum dimensionezi procesul de vânzare? Cine și cum va vinde? Care sunt metodele prin care controlezi vânzătorii? Cum motivezi și implici vânzătorii? Sunt doar câteva din întrebările despre vânzări la care ar trebui să ai răspuns.

S14

Pozitionare și MK

Cum vrem să vorbească clienții noștri despre noi? Dar concurența? Care ne-ar plăcea să fie atributele brandului nostru? Ce strategie de marketing și comunicare să adoptăm? Câteva din întrebările pe care tot antreprenorul ar trebui să le soluționeze pentru a-și ancora firma cât mai puternic în piață.

S15

Oamenii și performanța.

Până zilele trecute principala provocare a majorității antreprenorilor era lipsa personalului calificat. Peste noapte situația s-a schimbat dramatic și șomajul începe să amenințe cu fața lui hidoasă veniturile angajaților din toată lumea. Cum identifici necesarul de oameni, unde-i găsești și cum le vei evalua performanța?

S16

Managementul averii.

Afacerea ta este mașina ta de făcut bani și pașaportul tău spre prosperitate. Cum gestionezi profiturile generate de afacere și cum îți diversifici plasamentele financiare? Un antreprenor bun știe cum să fructifice oportunitățile pentru a-și maximiza randamentele financiare personale în cel mai bun mod.

Structura MASTERMINDULUI

  • Întâlnire online tot grupul 1,5 ore/săptămână, întâlnire de grup de lucru 1,5 ore pe săptămână
  • Plan de activitate de la o săptămână la alta.
  • Coaching lunar 1 la 1 cu Eusebiu (30 min)
  • 16 lecții video și 12 instrumente de lucru în Excel pentru gestionarea eficientă a afacerii

Despre Eusebiu Burcas

Cred că am antreprenoriatul în genă. Străbunicii mei au fost moșieri și conducătorii unui sat întreg. Am cunoscut-o pe străbunica mea care era foarte  persuasivă și tranșantă când venea vorba de negocieri și planuri de lucru. Un excelent manager.

 

La începutul antreprenoriatului nici eu nu am fost un vânzător și manager foarte bun. Ba mai mult, fiind un individ introvertit evitam din toate puterile orice interacțiune cu clienții, ceea ce m-a făcut să iubesc mai mult cifrele, sistemele și procesele. Am încercat să fiu și angajat. Nu mi-a ieșit. În toată cariera mea am lucrat pentru alții doar 3 ani si 4 luni. Am învățat foarte multe în acel răstimp. 

 

Ca și întreprinzător am lansat prima afacere în facultate, împreună cu unul din colegii mei și am evitat luni de zile să mă întâlnesc cu clienții. L-am împins pe asociatul meu să se ocupe în exclusivitate de partea de vânzări, iar eu m-am ocupat de tot ce înseamnă partea de management, producție și logistică, ca nu cumva să mă întâlnesc cu vreun client. 

 

Dar a venit și ziua când asociatul meu a plecat în vacanță. Primele zile au trecut cumva, apoi au început să sune furnizorii ca să le plătesc facturile. Se apropia și ziua de salariu. La mine creșteau stocurile, dar nu vindeam nimic.

 

Când am văzut caseria goală și oamenii mei care așteptau salariul, atunci s-a produs shift-ul. Trebuia să vând! Să aduc bani acasă. Am luat lista de clienți și am început să-i sun, să merg la ei, să le vând și să încasez bani. În fond, am conștientizat că mi-e foame și nu am încotro. Fără vânzări eram mort!  

 

Azi după mai bine de 25 de ani de experiență antrepenorială și de management, zâmbesc când îmi aduc aminte de vremurile alea. Am consiliat până astăzi peste 100 de afaceri mari și mici să facă strategii, să gestioneze banii, să își construiască procese, sisteme și proceduri și să se repoziționeze în piață. Am convingerea că voi mai sprijini mulți antreprenori să-și crească afacerile în următorii ani.

Ce câștigi dacă intri în MASTERMIND?

  • lucrezi în echipă cu alți antreprenori pentru a-ți reproiecta afacerea

  • ești mentorat și ghidat de unul din cei mai buni experți financiari
  • îți resetezi mintea și scapi de autosabotaj
  • ai acces la experiența celorlalți 11 colegi din grup
  • ai cu cine să te consulți pentru a-ți pune afacerea la punct
  • vei avea acces pe viață la înregistrările sesiunilor de grup
  • primești feedback săptămânal pe deciziile și proiectele tale
  • îți monitorizăm progesul și te antrenăm să îți depășești limitele

Condiții MASTERMIND 

A fost gândit pentru

  • Antreprenori cu minim 12 luni de experiență

  • Ai minim 6-12 ore pe săptămână timp pentru implementare
  • Participi la minim 14 intalniri de mastermind
  • Participi la minim 14 intalniri de grup de lucru (3 persoane)

Copyright 2010-2020 Burcash - Managementul Banilor