ACCELERATORUL DE VÂNZĂRI


Curs COMPLET pentru VÂNZĂRI CONSTANTE, cu EFORT CALCULAT

Învață să faci o ofertă de succes și să lucrezi doar cu clienții care te merită. 

Dragă cititorule, lucrezi în vânzări sau ai o afacere în care (inevitabil) trebuie să vinzi?


Probabil știi deja cât e de greu să obții o întâlnire, să scrii o reclamă care să convertească sau să captezi informații de la client într-un timp cât mai scurt.


Te înțeleg. Atunci când ești direct responsabil de bugetul și produsul tău, nu-ti permiți să greșești sau să experimentezi cu oferte și o poziționare nouă. Investești în produsul și serviciul tău ca să fie excelente, însă nu ai strategiile sau tacticile de ofertare și negociere corecte ca acel produs/serviciu să se vândă ca pâinea caldă.


Depui eforturi semnificative, dar cumva, rezultatele întârzie să apară. Și astfel te plafonezi și accepți orice client, pentru că ai nevoie de cash-flow și facturile trebuie plătite. Dar e ăsta singurul mod de a supraviețui? NU.


Există anumite tactici și strategii de comunicare și vânzare care se aplică atât afacerilor B2B cât și celor B2C, freelancerilor, soloprenorilor și tututor celor care lucrează cu oamenii. Iar acestea fac diferența între vânzătorii (afacerile) care vând cu ușurință și cei care doar supraviețuiesc.

Am întrebat freelancerii cu care lucrez: 

"Voi cum faceți o ofertă de colaborare?" 

Cristian Ciuberea

Freelancer

"Să presupunem că vreau să-mi cumpăr o pereche de pantofi. Intru pe un website și îmi apare un tip tânăr, la 30 de ani, în blugi, care-mi prezintă o pereche de mocasini.


Wow, sunt faini, îmi spun. Apoi dau scroll și îmi apare un skater, la 16 ani cu o pereche de tenesi. Hmm, nu sunt chiar stilul meu.


Dau scroll și îmi apare un bunic pe plajă, încălțat cu șlapi și șosete. Pe mine, acel website m-a pierdut. La cine vinde, defapt?


Răspuns în câteva cuvinte: fac oferta în urma research-lui avatarului de client. Nu vreau să fiu că acel site care nu știe cui vinde."


 

Ioana Manciu

Copywriter

"Am învățat diferența dintre funcționalități și beneficii. Când vorbesc cu un client nu-i spun că e-mailurile mele au rată de conversie de 5%, ci îi spun că o campanie de e-mail marketing scrisă de mine îi poate aduce 5 vânzari la fiecare 100 de vizitatori care văd oferta


Mă axez mult să comunic valoarea perceptibilă de client. Ah, și nu aștept după el să-mi dea conținut, ci fac mare parte de research singură. Asta îi salvează lui mult timp, și îmi dă mie spațiu să-mi creez un sistem de lucru. "

Vestea bună e că aceste principii se aplică în 

orice meserie care implică vânzări. 

 Clienții preferă PROACTIVITATEA 


Relația dintre freelanceri și clienți poate deveni pasivă. Livrezi un serviciu, clientul e mulțumit, și încheiați proiectul.


Cum ar fi însă, dacă ai face regulat un follow-up cu clientul, chiar și atunci când nu ți-o cere, cu o mică surpriză, sau un "improvement" la business-ul lui, apoi i-ai prezenta o oferta nouă?


N-am auzit pe nimeni să nu vrea să aibă un mini-partener pe bucățica unde freelancerul este specialist. 

Dacă nu știi valoarea produsului, ceilalți te vor AMÂNA


Atunci când un potențial client spune că "vrea să se mai gândească" înainte să ia o decizie, fie nu are nevoie de produsul tău pentru că nu are o conexiune cu brandul, fie nu a perceput valoarea produsul tău.


Să-ți dau un exemplu "Acest produs crește eficiența activităților administrative" versus "Cu acest produs poți economisi între 20%-30% din costurile administrative."


Simți diferența valorii percepute? Dacă ai fi tu clientul tău, ai mai amâna o asemenea decizie? 


 Fără un sistem de vânzări, vei LUCRA NON-STOP


Cei mai buni vânzători se comportă diferit. Ei își planifică întâlnirile din timp. Au o lista cu potențiali clienți în Excel. Dau 10 e-mailuri pe zi.


Au o zi din săptămână dedicată vizitelor. Nu discuta prețul la telefon. Nu fac vânzări stand în picioare. Oferă activ din know-how-ul lor pe grupurile de FB. Nu se lasă amânați. Au deadline-uri stricte.


Cred în produsul sau serviciul lor. Știu cum să recunoască un client potențial promițător. Sublinează beneficiul final. Au respect față de timpul lor. Tu faci toate astea? 

Vrei să generezi venituri în plus

și să lucrezi cu oameni integri, exact ca și tine?



Intră în Acceleratorul de Vânzări, 

cursul care te învață să faci

o ofertă de succes și să vinzi sistematizat.


Livrat pe parcursul a 6 săptămâni, ACCELERATORUL DE VÂNZARI te ajută să înțelegi mecanismele procesului de vânzare, atât emoțional, cât și practic. 


Vei deprinde abilitatea de a intra în Mindsetul de Vânzător, un midset flexibil care se adaptează fără frică tuturor cerințelor "imposibile" ale unor clienți. În plus, vei ști clar cum să îți prezinți cel mai mare dar al tău: skill-ul, produsul și serviciul pe care îl ai sau îl reprezinți.


Programul cuprinde informații, tehnici, metode și template-uri gata scrise pentru tine care îți vor clarifica oferta de vânzare, te vor ajuta să te poziționezi corect în fața diferitelor tipuri de oameni, te vor ajuta să te exprimi în cuvintele lor, îți vor clarifica beneficiile și valoarea produsului tău, poziționarea prețului și te vor scăpa de clienții nepotriviți  care îți dau bătaie de cap.  


Vei primi teme de casă după fiecare curs, și vei lucra împreună cu colegii tăi la transformarea ta ca vânzător. 

Pe parcursul celor 6-7 ore de curs (structurate în 9 module), îți voi împărtăși din experiența mea, cumulată în peste 25 de ani de lucru în antreprenoriat și colaborări cu diferiți freelanceri, antreprenori sau liber profesioniști.


Așa cum îți imaginezi, n-au fost toate roz, și am o mulțime de exemple de AȘA NU, dar și colaborări cu care mă mândresc pentru că îmi sunt dragi. 

INVESTIȚIA TA ÎN CURS

Practic, un modul din program costă aproximativ 50 de lei.

Adica mai puțin decât tariful unei ore de muncă în freelancing.

ACCES BASIC

45% reducere

de la 540

​LEI
297
  • Acces pe viață la lecțiile video
  • Peste 12 instrumente practice și template-uri la cheie
  • Teme de casă si feedback pe ele
  • Acces la comunitatea privată Burcash
  • O recomandare de carte pentru fiecare modul
  • Acces la viitoarele upgrade-uri ale programului și resurse suplimentare
ACCES PRO

45% reducere 

de la 885

​LEI
487
  • Acces pe viață la lecțiile video
  • Peste 12 instrumente practice și template-uri la cheie
  • Teme de casă și feedback la ele
  • Acces la comunitatea privată Burcash
  • O recomandare de carte pentru fiecare modul
  • Acces la viitoarele upgrade-uri ale programului și resurse suplimentare
  • Acces la modulul 8 - Legal & Finance condus in colaborare cu Ernst & Young
  • Acces la modulul 9 - Surprizele Colaborarii

4 motive pentru care 

Acceleratorul de Vânzări este unic

1

Ai alături de tine un mentor dedicat [+]

2

Obții beneficii cuantificabile în bani [+]

3

Alege pachetul PRO dacă te interesează și fiscalitatea [+]

4

Primești template-uri la cheie ca să vinzi pe pilot automat [+]

Cursul este predat în 6 webinarii înregistrate, și este structurat în 9 module

Modulul 1 - MINDSET DE VÂNZĂTOR. Secretele minții. 

  • Preia inițiativa. Principii de top pentru vânzări eficiente
  • De ce gândirea " Dacă vor ceva, să vina ei la mine" nu e corectă?  
  • Câți bani lași pe masă? Formula care te trezește la realitate.
  • De ce să vinzi e cel mai bun cadou pe care îl poți face clientului?
  • Cum învingi frica și rușinea de a vinde?
  • Greșeli pe care le fac freelancerii când nu vând
  • Convingeri greșite vs. sănătoase despre actul de a vinde. 

Modulul 2 - OBIECTIVE DE VÂNZĂRI. Cum le setezi ca să le atingi?

  • Analiza SWOT pentru skill-urile, produsul, serviciul tău.
  • Test - Află ce tip de vânzător ești ca să-ți setezi obiective pentru personalitatea ta. 
  • Cum evaluezi capacitatea ta de producție și vânzare ca să nu o dai în burnout? 
  • Principii de managementul timpului și cum să setezi obiective rezonabile? 
  •  În cât timp e realist să visezi la o avere în urma activității de vânzare?

Modulul 3 - OFERTA. Ce conține o ofertă de nerefuzat? 

  • Ce serviciu trebuie să creezi raportat la obiectivele tale financiare?
  • Cum poziționezi acest serviciu ca să se ridice la așteptările clientului și să ofere valoare adăugată? 
  • Ofertarea. Cum să propui clientului soluția de care are nevoie la prețul pe care îl vrei tu?
  • Ce sunt beneficiile CAB, cum le găsești și le prezinți clientului?
  • Cum scoți în evidență valoarea percepută a produsului/serviciului?

Modulul 4 - LISTA DE CLIENȚI. Cum să o păstrezi mereu proaspătă?

  • Avatarul de client. Cine sunt clienții tăi ideali și cum gândesc ei?
  • Care este structura unui funnel care îți aduce clienți constant?
  • Ce surse de leaduri poti gasi în funcție de serviciul/produsulul tău? 
  • Telefonul și e-mailul rece. Cum să obții întâlniri cu potențialii clienți?
  • Tehnici ca să-ți creezi o bază stabilă de clienți
  • Relația cu potentialii clienți se construieste și la evenimentele locale offline.

Modulul 5 - VÂNZĂRI. Preia inițiativa și fă-te remarcat

  • Tetraedrul vânzării.
  • Paşii vânzării sau cum să îţi organizezi eficient discuția cu clientul
  • Vânzările sunt cifre. Planul de vânzări și cei 3%.
  • Indicatorii eficienți ai vânzărilor și rata de conversie.
  • De ce să eviți să dai reduceri?
  • Obiecţiile sau de ce să te bucuri la “criticile” clienţilor
  • Follow-up la client sau cum să obţii vânzare repetată

Modulul 6 - ZIUA 0. Interacțiunea cu clientul.

  • Cum identifici nevoia reală a clientului?
  • Cum îți faci o prezentare memorabilă și ce să ai la tine?
  • Conversația face-to-face și cum să o stăpânești fără emoții. 
  • Cum ar trebui să se desfășoare o discuție de vânzare?
  • Întrebări la care să te aștepți de la potențiali clienți

Modulul 7. PREȚUL. Stabilește prețul potrivit. 

  • Cum calculezi prețul corect la care lucrezi?
  • Cum depășești obiecțiile la preț?
  • Tehnici de negociere pe care să le aplici de mâine.
  • Vânzarea pe modelul de abonament și de ce să alegi acest model de plată.
  • Cum îți stablizezi afacerea în caz că un client te concediază? 

Modulul 8 - LEGAL & FINANCE. Provocări financiar-contabile. (pachet PRO)

  • Ce formă juridică alegi în funcție de serviciul tău. Îți faci PFA sau firmă?
  • Modalitatea de declarare în România a veniturilor obținute în străinătate 
  • Cum scoți bani legal bani din firmă?
  • Cum îți alegi contabilul?

Modulul 9 - SURPRIZELE COLABORĂRII. (pachet PRO)

  • Cum comunici ferm cu clienții și setezi deadlinuri care să te ajute?
  • Cum îți concediezi clienții cu care simți că nu merge și tragi de ei?
  • Cum vinzi doar la clienții ideali?
  • Ce faci când clienții nu te plătesc?

Despre Eusebiu Burcas

Nici eu nu am fost la început un vânzător foarte bun. Ba mai mult, fiind un individ introvert evitam din toate puterile orice interacțiune cu clientul.


Am lansat prima afacere în facultate, împreună cu unul din colegii mei și am evitat luni de zile să mă întâlnesc cu clienții. L-am împins pe asociatul meu să se ocupe în exclusivitate de partea de vânzări, iar eu m-am ocupat de tot ce înseamnă partea de administrare, producție și logistică, ca nu cumva să mă întâlnesc cu vreun client. 


Dar a venit și ziua când asociatul meu a plecat în vacanță. Primele zile au fost ok, apoi au început să sune furnizorii ca să le plătesc facturile. Se apropia și ziua de salariu. La mine creșteau stocurile, dar nu vindeam nimic.


Când am văzut caseria goală și oamenii mei care așteptau salariul, atunci s-a produs shift-ul. Trebuia să vând! Să aduc bani acasă. Am luat lista de clienți și am început să-i sun, să merg la ei, să le vând și să încasez bani. În fond, am conștientizat că mi-e foame și nu am încotro. Fără vânzări eram mort!  


Azi după mai bine de 25 de ani de experiență antrepenorială și de management, zâmbesc când îmi aduc aminte de vremurile alea.

Conține 6 webinarii înregistrate

Practic, un modul din program costă aproximativ 50 de lei.

Adica mai puțin decât tariful unei ore de muncă în freelancing. 

ACCES BASIC

45% reducere

de la 540 

​LEI
297
  • Acces pe viață la lecțiile video
  • Peste 12  instrumente practice și template-uri la cheie
  • Teme de casă si feedback pe ele
  • Acces la comunitatea privată Burcash
  • O recomandare de carte pentru fiecare modul
  • Acces la viitoarele upgrade-uri ale programului și resurse suplimentare
ACCES PRO

45% reducere 

de la 885

​LEI
487
  • Acces pe viață la lecțiile video
  • Peste 12 instrumente practice și template-uri la cheie
  • Teme de casă si feedback pe ele
  • Acces la comunitatea privata Burcash
  • O recomandare de carte pentru fiecare modul
  • Acces la viitoarele upgrade-uri ale programului și resurse suplimentare
  • Acces la modulul 8 - Legal & Finance condus in colaborare cu Ernst & Young
  • Acces la modulul 9 - Surprizele Colaborarii
  • Studii de caz pe business-urile voastre
  • Extra Template-uri

De ce să alegi pachetul PRO 

Primești studii de caz 

Alegem câteva din businesurile existente și le trecem prin tot procesul de vânzare.


Discutăm în special tot ce poate merge prost (cum gestionezi clienții care nu plătesc la timp, te întarzie cu deadline-urile stabilite) astfel încât să fii pregătit cu un plan B, și să îi concediezi într-un mod elegant.


Discutăm despre negocierea prețului si a tarifelor de urgență; și în special despre surprizele colaborării într-o piață atât de competitivă.

Ai acces la un webinar cu experții de la Ernst & Young 

Ernst & Young este una dintre cele mai mari companii de consultanță financiară din lume.


Vom discuta despre stabilirea formei juridice de funcționare potrivită serviciului tău, evaluarea posibilelor taxe de platit, cum alegem un contabil competent, modalitatea de declarare în România a veniturilor obținute în străinătate, cum scoți bani din firmă și alte provocări ce țin de domeniul financiar-contabil.

Primești template-uri extra ca să fii mai eficient

Vânzarea în scris este inevitabilă în procesul de vânzări. Fie că abordezi potențiali clienți pentru prima dată prin e-mail, comunici în social media sau scrii beneficiile serviciului tău, e nevoie să ai câteva cunoștințe de bază din domeniul scrisului persuasiv.

Vei primi:

formule de copywriting "bune la toate". un template pentru prospectare prin e-mail, un template despre cum sa formulezi beneficiile produsului. 


Încă nu te-ai hotărât? 

Gândește-te mai bine. Cursul valorează mai puțin decât un plin de benzină, și nu se "arde", se păstrează.

Ce vei învăța din acest curs? 

  • Ce tip de vânzător ești și cum să-ti maximizezi avantajele în procesul vânzării.

  • Cum poți obține succesul fiind doar puțin mai bun decât media în anumite puncte cheie? (și care sunt acelea).
  • Care este motivul numărul unu al eșecului în rândul freelancerilor (care nu are nicio legătură cu vânzările).
  • Cum să construiești tarife care să reflecte calitatea și care nu pot fi comparate cu concurența.
  • De ce sa nu-ți vinzi timpul, ci doar valoarea percepută de client?
  • Cum să-ți dezvolți încrederea și să-ti învingi frica? Singurul lucru pe care nu trebuie să-l spui NICIODATĂ într-o vânzare.
  • Care sunt paralelele dintre căsătorie și vânzări și cum să ai clienți pe viață? 

Ce pierzi dacă nu te înscrii?  

  • Nu vei avea un sistem prin care să îți crești vânzările cu cel puțin 10%. 
  • Nu-ți vei însuși mindsetul de vânzător și vei lucra la întâmplare, fără să ai o țintă clară
  • Nu vei avea un plan clar de vânzări pentru anul care vine.
  • Nu vei ști cine sunt, ce gândesc și ce așteptări au clienții tăi ideali, dar nici unde îi găsești.
  • Nu vei negocia ca un Star și te vei lasă intimidat de presiunile clienților.
  • Nu vei avea o ofertă profesionistă pe măsura valorii tale.
  • Nu vei avea cele mai bune soluții fiscale și legale pentru afacerea ta (un reprezentant Ernst & Young e invitat în curs).
  • Nu vei ști cum să închizi în mod elegant colaborările cu clienții care nu îți plac și nu te plătesc.
  • Nu vei ști cum să întâmpini obiecțiile clieților și să le folosești în avantajul tău. 

Daca o singură idee din Acceleratorul de Vânzări
ți-ar aduce venitul pe o lună, cât de dispus ai fi să acționezi?


Înscrie-te fără risc! 


100%

MONEY BACK
 GUARANTEE

În timp, te asigur că suma plătită pe acest curs o sa fie nesemnificativă în comparație cu veniturile pe care le vei obține. Nu ai nimic de pierdut. Dacă nu ești multumit de informațiile primite îți primești garantat banii înapoi în termen de 30 zile. Fără întrebări suplimentare.

100%

CONTINUT
ORIGINAL 

îți garantez originalitatea materialelor și a instrumentelor de lucru din acest curs. Materialele au fost create și gandite în întregime de mine și echipa BurCASH, în urma certificărilor de specialitate din domeniu. Vei primi un suport de curs ca să lucrezi mai organizat și țintit.

Este cursul pentru tine? 

A fost gândit pentru

  • Freelanceri și cei care lucrează în servicii, IT sau servicii destinate afacerilor;

  • Antreprenorii la începutul afacerii care își construiesc acum o baza de clienți stabili;
  • Designeri, arhitecti, proiectanți și cei care lucrează în industrii creative;
  • Agenți de vânzări din agențiile de turism și agențiile imobiliare;
  • Tuturor întreprinzătorilor care vor să-și crească veniturile din vânzări.

Nu se potrivește

  • Celor care sunt confortabili cu procesul de vanzare; 
  • Celor care știu cum să atragă constant un flux de clienți noi; 
  • Celor care au un sistem de vânzare atât în offline, cât și în online;
  • Celor care au clienți stabili, care nu fug la concurență unde e mai ieftin;
  •  Celor care au o ofertă clară și știu concret cum să-și prezinte USP-ul și beneficiile.

Întrebări frecvente

Când și cum primesc acces la materiale?

Cum pot interacționa cu Eusebiu și cu ceilalți colegi din curs?

Unde se ține cursul?

Cum plătesc?

Copyright 2010-2019 Burcash - Managementul Banilor