Felicitări! Ai făcut primul pas. Te-ai înscris cu succes la masterclass-ul „Câți bani lași pe masă?”
Acum am o ofertă unică pentru tine:
Cât ești pe această pagină, poți achiziționa cu -55% reducere audiobook-ul „Lasă frica de a vinde să doarmă pe preș”, la care vei avea ACCES PE VIAȚĂ.
Lasă frica de a vinde să doarmă pe preș și lucrează numai cu clienții care te merită!
Pentru doar 45 lei în loc de 99 lei.
Ai 5 module înregistrate audio prin care îți arăt cum să scapi de blocajele din procesul de vânzare - cu 55% reducere
You missed out!
Reducere de 55%
OFERTA EXPIRĂ ÎN MAI PUȚIN DE 15 MINUTE
Lasă frica de a vinde să doarmă pe preș și lucrează numai cu clienții care te merită!
Probabil știi deja că nimic nu se mișcă dacă nu faci vânzări. Însă această responsabilitate vine și cu diferite presiuni pe care le porți pe umeri: frica de expunere, frica de a cere prețul corect, frica de a negocia, și blocaje de genul “trebuie să fiu ieftin, ca să am o intrare pe piață".
Dacă ai simțit vreodată aceste lucruri, acest audiobook este pentru tine.
Munca ta contează.
Antreprenorii fac o muncă plină de pasiune. Pentru că lucrează pentru ei.
Totuși, de multe ori sunt forțați să se vândă ieftin deoarece piața de clienți are o toleranță redusă la risc, și prețul e un factor decisiv la care se uită când încheie un contract.
Aceasta nu face decât să amplifice vocea din capul nostru care spune “Este mai bine să fiu înșelat, sau să stau pe tușă, decât să fiu respins.”
Însă nu trebuie să te așezi.
Nu trebuie să te mulțumești cu ce vine și să încetezi să cauți activ ce meriți.
Frica de a vinde te va cuprinde și mai mult.
Las-o să doarmă pe preș.
Cum ar fi dacă?
Răspunsul nu sunt orele suplimentare. În acest audiobook abordez partea emoțională a fricii de a vinde și cum să scapi de ea. Pentru că oricât de multe ore ai lucra, nu poți să ai vânzările pe care ți le dorești, dacă nu îți reprogramezi mintea.
Ce conține acest audiobook?
Cap. 1 - Vânzarea la români
Am fost învățați de Ceaușescu să stăm la coadă cu noaptea-n cap pentru o pâine și o sticlă de lapte. Apoi am fost învățați de americani să vânam reducerile de Black Friday.
Ne-am format ca fiind un popor volatil, fără o personalitate puternică atunci când vine vorba de a-și “cere” drepturile. Vânzarea e privită că fiind un lucru nenatural care ne sperie.
În acest capitol vei învață de unde se trage atitudinea românilor în vânzare, astfel încât să fii mai blând cu tine însuți și să depășești bariera “așa e la români”.
Cap. 2 - Pasivitatea în vânzări
Uneori, oamenii își fixează o țintă pentru o anumită lună, dar dacă le merge foarte bine și câștigă suma stabilită în 2 săptămâni, încetează să mai facă vânzări până la final de lună.
În acest capitol vei afla care sunt acele acțiuni pe care trebuie să le faci ca să nu stai în umbră și să aștepți să te contacteze clienți nepotriviți, sau să primești cereri prin recomandări pe care le onorezi din obligație.
Cap. 3 - Credințe toxice despre actul de a vinde
Mulți oameni sunt trași înapoi de faptul că se gândesc că nu este normal să câștige mai mult decât părinții lor. Sau se întreabă "de ce mi-ar plăti mie cineva acest serviciu când eu sunt la început și sunt alți experți pe piață?”.
În acest capitol, îți vei aduce în lumină acești monștri, ii vei îmbrățișa, și le vei da drumul din subconștient.
Cap. 4 - Reprogramarea “termostatului financiar”
Nu poți câștiga niciodată mai mult decât ți-ai programat în interior.
În acest capitol vei afla care sunt credințele sănătoase de a vinde, și cum să te reprogramezi astfel încât să fii convins că ce ai tu de oferit, e unic în lume și-și merită prețul.
Cap. 5 - Câți bani pierzi de fapt
Frica de a vinde vine cu o mare consecință: câteva zerouri lăsate pe masă.
În acest capitol vei descoperi printr-o formulă matematică, concret, câți bani pierzi raportat la skill-urile și valoarea ta și vei putea conștientiza ce să faci în viitor ca să lucrezi cu relaxare, folosindu-ți potențialul la maxim.
Povestea mea
Eusebiu BURCAS
Nici eu nu am fost la inceput un vanzator foarte bun. Ba mai mult, fiind un individ introvert evitam din toate puterile orice interactiune cu clientul.
Am lansat prima afacere in facultate, impreuna cu unul din colegii mei si am evitat luni de zile sa ma intalnesc cu clientii. L-am impins pe asociatul meu sa se ocupe in exclusivitate de partea de vanzari, iar eu m-am ocupat de tot ce inseamna partea de administrare, productie si logistica, ca nu cumva sa ma intalnesc cu vreun client.
Dar a venit si ziua cand asociatul meu a plecat in vacanta. Primele zile au fost ok, apoi au inceput sa sune furnizorii ca sa le platesc facturile. Se apropia si ziua de salariu. La mine cresteau stocurile, dar nu vindeam nimic.
Cand am vazut caseria goala si oamenii mei care asteptau salariul, atunci s-a produs shift-ul. Trebuia sa vand! Sa aduc bani acasa. Am luat lista de clienti si am inceput sa-i sun, sa merg la ei, sa le vand si sa incasez bani. In fond, am constientizat ca mi-e foame si nu am incotro. Fara vanzari eram mort!
Azi dupa mai bine de 25 de ani de experienta antrepenoriala si de management, zambesc cand imi aduc aminte de vremurile alea.
“
Ce spun cei care au ascultat audiobook-ul
Sunt copywriter. Imi permit sa iau 2-3 proiecte extra pe langa jobul "de zi" e care il am. Am fost suprinsa sa aflu ca prin faptul ca nu imi contactez constant fostii clienti, pe care ii pot ajuta cu diferite servicii extra (pentru ca toata lumea are nevoie de content in ziua de azi) pierd mai mult de 12000 de lei pe luna. Multumesc Eusebiu ca mi-ai deschis ochii. Recomand tuturor acest audiobook.
Alexandra S.