Mi-am schimbat service-ul auto. Nu din cauza crizei ci din cauza calitatii oamenilor, a modului in care angajatii inteleg sa trateze clientii, clienti care le aduc bani cu regularitate de peste 8 ani.  Cand ai un client care iti aduce peste 3.000 lei/an de peste 8 ani si il trimiti la concurenta, prin atitudinea si comportamentul tau se cheama ca sabotezi business-ul. Asta au facut cei de la reprezentanta unde eu imi faceam service-ul la una din masini.

Ce fac in schimb oamenii de la service-ul cel nou? Realmente sunt incantat de modul lor proactiv de a rezolva problemele clientilor, sunt exceptionali.

Haideti sa notam cateva din principiile de relationare cu clientii pe care ei le aplica:

  1. Nu spun niciodata “nu se poate”. Gasesc rapid solutii constructive pentru solicitarile clientilor si rezolva solicitarile acestora chiar daca “nu este treaba ta”. Sa preiei si sa duci masina inapoi clientului atunci cand timpul acestuia este foarte pretios este o dovada de atitudine proactiva pentru afacerea ta.
  2. Surprind clientii intr-un mod placut. Micile detalii fac diferenta, demonstreaza faptul ca…iti pasa. Sa oferi clientului un spalat gratuit dupa ce ai facut revizia sau o reparatie la masina este chiar o surpriza placuta. Uneori si alte mici detalii fac diferenta, sa te sun sa-ti spun ca iti expira ITP-ul sau asigurarea RCA, poate fi de un real ajutor pentru client.
  3.  Comunica cu clientul. Sa comunici in timp real cu clientul, informandu-l de stadiul lucrarilor, problemele aparute si variante de solutionare, cele mai bune preturi si variante de optimizare, demonstreaza ca esti profesionist si nu lucrezi doar pentru bani.
  4. Ofera ceea ce clientul are nevoie. Nu supralicita oferind clientului produsele cele mai scumpe si calitative doar pentru ca iti aduc un profit mai mare. Daca clientul circula mult si isi doreste siguranta pe sosea da-i cele mai bune anvelope de pe piata, nu face asta insa daca omul foloseste masina doar sa mearga la piata.
  5. Cer feed-back de la client. Indiferent daca este un client nou sau unul cu care lucrezi de cativa ani cere-i feed-back de fiecare data cand ai ocazia, intreaba-l cat de multumit este de serviciile tale, ce ai putea sa imbunatatesti si mai ales de ce ar putea fi nemultumit. Multumeste pentru feedback si remediaza urgent problemele semnalate.

Pentru ca tot am vorbit despre noii mei prieteni de la service-ul cel nou va recomand cu caldura service-ul auto Iovi, din Cluj-Napoca, str. Belgrad nr.8, www.iovi.ro.  Veti descoperi acolo oameni inimosi, harnici si veseli, buni profesionisti care fac totul cu pasiune si cu dedicare pentru client. Despre cei vechi, de la service-ul reprezentantei, nu mai vreau sa vorbesc.

Spor la bani si multi clienti multumiti!

DESpre AUTOR

Eusebiu Burcas

Misiunea mea este să-mi ajut semenii să-și fructifice potențialul și să trăiască în bunăstare.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}